sobota, lutego 16, 2008

...


p.s
bez rewelacji tak jakoś...

5 Comments:

At 8:09 PM, Blogger Johnny Favorite said...

Dzieki wielkie za "wsparcie":) Postanowilem sie jednak nie napalac na byle co, kupilem za ostatnie pieniadze blende, i mam nadzieje, ze niedlugo sie wypogodzi i bede mogl praktykować;) Pozdrawiam!

 
At 3:04 PM, Blogger Johnny Favorite said...

Mam nadzieje, ze pomoze:) Ale kierujac sie zasada "lepiej wydac raz i wiecej" kupilem blende 168x102cm 5w1 i o malo mi zębów nie wybiła przy rozkladaniu.. Nie spodziewalem sie, ze bedzie to az takie wielkie - na tzw. "pole" raczej jej nie wezme:( Za to dzisiaj wyszedlem pierwszy raz porobic zdjecia na powaznie i jestem bardzo mile zaskoczony mozliwosciami nowego aparatu (kupilem w sylwestra pentaxa k10D). Niestety teraz ide do pracy, ale w nocy albo jutro postaram sie wywolac te rawy i pochwale sie:)
Pozdrawiam!

 
At 3:55 PM, Blogger Johnny Favorite said...

Hah, nauczylem sie skladac na szczescie:D choc nadal nie jestem w stanie wytlumaczyc jak to sie robi, jak dla mnie to duzo trudniejsze niz wiazanie krawatu. A 180 to prawdziwe bydle, wiec chyba nie powineinem narzekac..
Nie chce Cie tu molestowac ale jako, ze jestes jedyna osoba z mojego otoczenia, ktora fotografuje w taki sposob jaki sam lubie, to chcialbym ci pokazac te zdjecia, ktore ostatnio zrobilem:
http://www.flickr.com/photos/johnnyfavorite

 
At 10:43 PM, Blogger Johnny Favorite said...

Kurde.. No masz racje. Prawde mowiac nawet sie nie zastanawialem nad tym, ze tego typu zdjecia maja budzic i wyrazac jakies emocje. To bylo tak, ze mamy kolege, ktory mieszka w Szkocji i odwiedza nas raz do roku. Robienie tych zdjec mialo byc zabawą, stad takie rozne pozowane zagrywki, ktore sie nie skladaja w zadną całość.. I przypomina to bardziej wyglupy spoza planu. Moze bez sensu sie tlumacze, ale zalozeniem tego wyjscia z aparatem mialo byc zrobienie kolegom kilku fajnych zdjęć na myspace i nasza-klasa (lol).

 
At 1:44 PM, Blogger Johnny Favorite said...

Spoko, to ja chyba przesadzilem z 'chwaleniem sie' tymi zdjeciami, conajmniej jakby to byl projekt szlifowany od roku. Tak wiec koniec tematu:)
A gadu prosze: 1566994

 

Prześlij komentarz

<< Home