piątek, lutego 15, 2008

medium

Średni:
Mało miejsca i nogi statywu przeszkadzają, trzeba je jakoś inaczej ustawić, ledwo się mieszczę ze 120mm. Uchem dotykam ściany co najmniej jakbym podsłuchiwał sąsiada ale po drugiej stronie ściany nic...cisza. Pryzmat już dawno musiałem zdjąć, żeby cokolwiek widzieć, matówka zresztą jest magiczna więc nawet lepiej. Ehhh...nie da rady tak...muszę przestawić szafkę i Olę trochę do tyłu, bliżej mnie...kadrowanie...dupa, sam się teraz jeszcze muszę przestawić z 20 cm w bok...nogi Oli mi dziwnie uciekają...dobra, jest...to teraz żeby było w miarę po przekątnej...jest...szukam pionu...chyba najlepiej jak będzie to kaloryfer i narożnik pokoju...ok
Ustawiam Ole...ok jest idealnie, teraz patrzę w matówkę, kominka nie wziąłem bo miałem założony pryzmat i muszę teraz ręką zasłaniać światło wpadające mi na obraz...ostrzę...kurde chyba mam brudne okulary...trzeba wytrzeć bo mnie wkurzają, gdzieś miałem ścierkę, która nie rysuje plastiku...ale chuj wytrę koszulką, będzie szybciej.
Ostrzę...ostrość na sutek, ten rejon w pionie mnie interesuje, teraz magiczna wyliczanka dla bezdechu Oli: trzy, czter, ry...niezbędna przy takim czasie


I niech mi nikt nie mówi, że średni nie jest fajny :]


Generalnie, słowa tego nie każdy musi tolerować, ale generalnie mam nową stronę z fotami...zapraszam. Jeszcze ją trzeba połatać i pouzupełniać...ale się udało coś nowego wyskrobać.

Adres się nie zmienił...michalgrzywacz.com

p.s
idę po kawę...chyba już jest zimna.

3 Comments:

At 6:04 PM, Blogger Johnny Favorite said...

Nice:))

Ps. Przepraszam, ze nie odpisalem wczesniej ale wylaczylem jedna skrzynke z outlooka i powiadomien nie dostawalem..
A z tych kolezanek, to mialem oczywiscie na mysli Magde od makeupów i Agę blondynkę ze zdjec z drukarni:) A piwo super pomysl, choc widze, ze jestes ostatnio strasznie rozchwytywany;)
Chcialem spytac o jeden drobiazg - czy miales kiedys stycznosc z halogenami budowlanymi? Nie wiem czy jest sens kupowac takie cos, ponoc malo swiatla i duzo ciepla.. Ale co zrobic gdy tanim kosztem chcialoby sie zasmakowac pracy w studio?

 
At 12:03 PM, Anonymous Anonimowy said...

Fajna ta nowa stroka. Biała chyba lepiej sie prezentuje od czarnej. no i portfolio tez super. ;)

 
At 7:19 PM, Blogger Pawłowska Marta said...

i nikt Ci nie powie ze Średni jest zły.
To cała magia, Rytuał robienia zdjęć.
Zmaganie się z przeciwnościami tej chwili... to jest to. Tak pięknie się prezentuje.

 

Prześlij komentarz

<< Home