wtorek, listopada 13, 2007

prezenty


Ostatnio kupiłem sobie dwie rzeczy...redukcję pentax-> m42 dzięki temu mam 3 dodatkowe szkła do mojego małoobrazkowego analoga...tak 3 ponieważ kupiłem sobie jeszcze obiektyw, mir - 1B 37/2.8...słabe to szkło, słabe...ale zapłaciłem 33zł więc pobawić się można :]
Z jedynych plusów, to chyba taki, że ma ciekawy bokeh :]
Jadę zaraz do krk, kupię sobie mały obrazek. Chyba znowu konice bo mi się spodobała.

p.s
a wiecie moi Drodzy, że są tacy co kawy w ogóle nie piją...

3 Comments:

At 5:47 PM, Anonymous Anonimowy said...

..współczujemy im.

 
At 5:40 PM, Anonymous Anonimowy said...

wrzuć coś nowego, bo ludzie pomyślą, że Tobie też zepsuł się aparat.

 
At 8:53 AM, Anonymous Anonimowy said...

świnia jesteś! -robisz mi konkurencje.

 

Prześlij komentarz

<< Home