wtorek, maja 20, 2008

Gracjan Roztocki

W zeszły piątek stała się rzecz dość niesamowita...z racji miesiąca fotografii w Krakowie odbywały się warsztaty fotografii modowej, organizowane przez Akademię Fotografii a prowadził je Radek Polak. Modelem na tych warsztatach był wielki bohater internetu, postać znana niczym Kononowicz i Jozin z Bazin...ale z racji swojego stylu bycia, życia i spojrzenia na świat, postać ta bije ich wszystkich na łeb na szyję...mowa o Gracjanie Roztockim. Kto do tej pory nie widział, to proszębardzo, kilka linek do jego osoby.


Blog Gracjana
Strona Gracjana
Kanał Gracjana na YouTube




Pierwsza sprawa, pierwszy raz miałem okazję widzieć jak mniej więcej może wyglądać profi sesja zdjęciowa...konkretnie jak wygląda sprawa sprzętu studyjnego w terenie. Zmieniłem trochę spojrzenie na światło błyskowe...jedna krótka informacja trochę rozświetliła mi sprawę błysków i ich zastosowań...postaram się to wkrótce wykorzystać przy najbliższych sesjach.


Co fajniejsze miałem okazję po korzystać ze sprzętu za ok 20 000zł..w sumie sprzęt jak sprzęt...doświadczenie ważniejsze.

autor: Piotr Zgodziński

w zdjęciu powyżej, miałem okazję wystąpić w roli statysty...u boku Gracjana to był czysty zaszczyt :)

p.s
bez kitu...

4 Comments:

At 5:17 PM, Blogger mupiczekaj said...

Brachu aparat za 20.000? Słabo.
Z Igorem znamy kolesi z
Płaszowa, którzy wiedzą kto ma aparat za 70.000! ;)

A Gracjan to jest debeściak...fakt! :)

 
At 12:09 PM, Blogger Black&White.Sometimes Pink. said...

ooo i ja tam jestem na pierwszej focie

:)
fajny blog
pozdrawiam

 
At 11:24 AM, Anonymous Anonimowy said...

Gracjan rządzi :D i tyle :) pozdrawiam!

 
At 4:40 PM, Anonymous Anonimowy said...

masz autograf ?? :D

 

Prześlij komentarz

<< Home