środa, stycznia 30, 2008

serek w raby i sweterek...

a wczoraj kupiłem sobie dwa w raby i serki. Zdjęcie jest niepodważalnym dowodem, że byłem dzisiaj na uczelni...:]
Odebrałem monitor z naprawy, chyba nawet go trochę skalibrowałem, ale nie sam monitor a bardziej kartę graficzną. Odebrałem zdjęcia przeznaczone na drugą rundę Print Exchange i nawet wysłałem...kolejki na poczcie rujnują psychikę....
Odebrałem dwie klisze o których pisałem ostatnio chyba, nawet ładnie wyszły, skanowanie mi się przeciągnęło. Może jak będę miał chwilę to coś pokażę. Ogólnie nie mam siły już dzisiaj i idę spać, jutro cały dzień pracy przy zdjęciach...
Z rzeczy których nie zrobiłem...nie poszedłem wieczorem na piwo ze znajomymi...nie wybaczą mi tego ;]

p.s
kupiłem sobie nawet kalendarz, żeby o niczym nie zapominać...i wpisywać...

5 Comments:

At 8:41 AM, Anonymous Anonimowy said...

Fajna ta winda :) swiatełko fajne, szkoda ze taka mała :)

 
At 12:47 PM, Anonymous Anonimowy said...

ładny sweterek, tylko jakoś nie idzie w parze z czapką... koszula to wręcz na nią krzyczy :)

 
At 2:09 PM, Blogger About me said...

Masz rację nie wybaczą Ci, przynajmniej niektórzy:(((((

 
At 6:04 PM, Blogger bundzu gruda said...

myślę, że powinieneś zainwestować w stylistę... Przy tych ambicjach (nie tylko artystycznych), zdecydowanie :)))))

 
At 10:12 PM, Anonymous Anonimowy said...

po co kupować jak jest ;]
http://www.google.com/calendar/

nawet smsy za free przysyła ^-^

 

Prześlij komentarz

<< Home